Загальна інформація
- Приймальна комісія університету
- Освітньо-професійна програма бакалаврів
- Акредитація освітньої програми
- Роботодавці та перспективи для випускників
- Відбіркова комісія інституту
Вступ при наявності атестату про середню освіту
- Етапи вступу
- Документи для вступу
- Необхідні іспити
- Мотиваційний лист
Інструктивні матеріали
|
Приймальна комісія університету
Вступ до бакалаврату
Освітньо-професійна програма бакалаврів
Акредитація освітньої програми
Сертифікат НАЗЯВО про акредитацію No5323 від 04.07.2023, термін дії до 01.07.2027 року
Міжнародний сертифікат ARACIS про акредитацію EUR-ACE lable, термін дії до
25.10.2028 року
Роботодавці та перспективи для випускників
Відбіркова комісія інституту
Засоби зв’язку
Телефон: +38 (096) 313-3738
Електронна пошта: vk.nniat@lll.kpi.ua
Вступ при наявності атестату про середню освіту
Етапи вступу
Для вступу у 2024 році на перший курс освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти.
Терміни та етапи проведення вступної кампанії:
- Терміни прийому заяв та документів для участі в творчому конкурсі:
- На місця державного замовлення (І потік) – з 24 червня по 16 липня.
- За кошти фізичних та/або юридичних осіб (ІІ потік) – з 18 липня по 08 серпня, 18.00.
- Терміни проведення творчого конкурсу:
- Для вступників на місця державного замовлення (І потік) – з 01 липня по 18 липня.
- Для вступників на місця за кошти фізичних/юридичних (ІІ потік) – з 9 по 16 серпня.
- Реєстрація електронних кабінетів вступників – з 01 липня по 31 жовтня.
- Початок прийому заяв та документів на відкриті фіксовані та небюджетні конкурсні пропозиції – 29 липня.
- Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають за результатами індивідуальних усних співбесід – о 18.00 годині 08 серпня.
- Терміни проведення індивідуальних усних співбесід – з 09 по 16 серпня.
- Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають за результатами національного мультипредметного тесту, а також творчого конкурсу складеного з 01 по 18 липня – о 18.00 годині 23 серпня.
- Надання рекомендацій на зарахування та оприлюднення списку рекомендованих на навчання:
- На місця державного замовлення рекомендованим до зарахування за результатами індивідуальних усних співбесід – до 12.00 години 17 серпня.
- На місця державного замовлення за Квотою 2 – до 12.00 години 17 серпня.
- На місця державного замовлення за результатами національного мультипредметного тесту, рекомендованим до участі у конкурсі за результатами індивідуальних усних співбесід (у т.ч. за квотою 1), а також творчого конкурсу складеного з 01 по 18 липня – не пізніше 29 серпня.
- За кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті, фіксовані та небюджетні конкурсні пропозиції – не раніше 18.00 години 02 вересня.
- Терміни виконання вимог до зарахування
- На місця державного замовлення рекомендованим до зарахування за результатами індивідуальних усних співбесід – до 10.00 години 20 серпня.
- На місця державного замовлення за Квотою 2 – до 10.00 години 20 серпня.
- На місця державного замовлення за результатами національного мультипредметного тесту, рекомендованим до участі у конкурсі за результатами індивідуальних усних співбесід (у т.ч. за квотою 1), а також творчого конкурсу складеного з 01 по 18 липня – до 18.00 години 02 вересня.
- За кошти фізичних та/або юридичних осіб на відкриті, фіксовані та небюджетні конкурсні пропозиції – до 05 вересня.
- Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб – не пізніше 19 вересня.
Документи для вступу
- Копія документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
- Копія військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць).
- Копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
- Чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см.
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (2 копії).
- Мотиваційний лист.
Необхідні іспити
Освітня програма: Освітньо-професійна програма бакалавлату “Системи керування літальними апаратами та комплексами”, cпеціальність 173 Авіоніка
Для вступу на БЮДЖЕТ:
- Національний мультипредметний тест: (Українська мова, Математика та Історія України). Замість результатів національного мультипредметного тесту може бути використано ЗНО 2019-2022 років.
- Мотиваційний лист.
Для вступу на КОНТРАКТ:
Мотиваційний лист
Що таке мотиваційний лист? Як його написати? Навіщо він потрібен?
Одним із критеріїв вступу 2024 буде мотиваційний лист.
Як повідомило МОН України, мотиваційний лист матиме різну вагу для вступників на бюджет і контракт. Так, для вступу на бюджет його буде застосовано лише для рейтингування вступників з однаковим конкурсним балом, а для вступу на контракт він може бути основою для рейтингування вступників.
Відповідно до Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти». Одна з його новацій – написання абітурієнтами мотиваційного листа.
Відтепер, вступникам доведеться не лише здавати ЗНО, що в 2024 році змінено на Національний мультипредметний тест, але і доводити навчальним закладам, що студенти достатньо вмотивовані, щоб навчатися в їхньому виші.
Мотиваційний лист при вступі до закладу вищої освіти
Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.
Що таке мотиваційний лист і навіщо він потрібен?
Мотиваційний лист – це документ, що складається і подається вступником до закладу вищої освіти, у якому пояснюються причини, через які вступник вважає себе найкращим кандидатом для вступу на відповідну навчальну програму. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища університету та різних освітніх програм.
Такий лист має подвійну цінність. З одного боку, він дещо збільшує конкурсний бал, і це може бути важливим аргументом при вступі. За однакових балів ЗНО заклади освіти зможуть надати перевагу найбільш вмотивованим абітурієнтам. З іншого боку, пишучи мотиваційний лист, вступник отримує додаткову можливість обміркувати та аргументувати своє рішення, утвердитись у своєму переконанні вступити на відповідну освітню програму або змінити свою думку.
Як написати хороший мотиваційний лист для вступу до університету?
Пропонуємо дотримуватись п’яти порад для того, щоб написати хороший мотиваційний лист:
- Пізнайте себе. Для написання хорошого мотиваційного листа потрібно добре обміркувати та зрозуміти для самого себе, чому ви зацікавлені в цьому конкретному закладі чи освітній програмі. Запишіть щонайменше п’ять унікальних рис, здібностей чи властивостей, завдяки яким ви виділяєтеся серед усіх інших. Оберіть лише ті, які ви збираєтеся використати у своєму листі, щоб довести приймальній комісії, що ви є цінним кандидатом.
- Дослідіть предмет. Оберіть університет і спеціальність, на які ви претендуєте. Дослідіть їх якомога глибше. Дізнайтеся деталі, такі як місія, бачення та девіз університету (факультету) або навіть результати навчання, яких ви повинні досягнути для отримання освітнього ступеня. Ви пройдете довгий шлях до того, коли почнете складати мотиваційний лист. Чим конкретнішими і більш орієнтованими на деталі ви будете у своєму листі, тим краще. Також подивіться приклади мотиваційних листів в Інтернеті.
- Зробіть перший проєкт. Це важлива частина процесу оформлення вашого листа. У деяких випадках потрібно приблизно 3–4 чернетки, щоб написати мотиваційний лист. У кожному проєкті слід почати із запису основних ідей і роботи над окремими розділами.
- Перечитайте лист і перевірте, що ви відповіли на всі важливі запитання. Хто ви та для чого звертаєтесь? Як ви дізналися про університет / факультет / спеціальність? Чому ви хочете навчатися в університеті / на факультеті /на спеціальності? Що робить вас найкращим кандидатом, якого можна прийняти? Підсумуйте, яка саме кваліфікація, життєвий досвід, досвід роботи та особисті якості підготували вас до навчання в університеті.
- Завершіть лист. Переконайтеся, що ваш лист поміщається на одну сторінку, написаний правильним шрифтом і ви перевірили правопис та граматику. Дайте його прочитати декільком людям для ознайомлення й коментарів. Це справді допомагає.
Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету / на освітню програму / курс. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.
Які вимоги ставляться до мотиваційних листів?
Мотиваційний лист є результатом особистої творчої праці абітурієнта, тож у зарубіжних вишах зазвичай не встановлюється якихось уніфікованих вимог щодо його структури та змісту. Однак заклади вищої освіти можуть публікувати на сайті зразки мотиваційних листів і правила їхнього оформлення (наприклад, щодо структури листа, його обсягу). Тому вступник заздалегідь повинен ознайомитись із сайтом обраного ним університету та підготувати лист відповідно до таких вимог і правил.
Разом з цим, мотиваційний лист повинен відповідати формальним вимогам, що ставляться до ділових листів:
- зміст повинен бути лаконічним. Короткий виклад думок і використання найменшого числа слів заощадить дорогоцінний час зайнятої людини. Тільки важливі деталі, факти, цифри;
- чітка структура спростить прочитання листа. Заздалегідь продуманий план дозволить конкретно вказати на значущі аспекти проблеми. Для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;
- неприпустимість емоцій. Лист не повинен мати емоційного відтінку, треба прагнути стриманості, розважливості, серйозності, практичності;
- простота у викладі, яка дасть адресату можливість швидко зрозуміти зміст прочитаного;
- неприпустима наявність орфографічних і стилістичних помилок.
Якою має бути структура мотиваційного листа?
Мотиваційний лист повинен бути написано грамотно з дотриманням чіткої структури викладення інформації:
- Розмір – 1-2 аркуші:
- Формат сторінки – А4;
- Кегль шрифту – 12;
- Інтервал між рядками – 1,5.
Структура мотиваційного листа повинна містити «шапку», звертання, вступ, основну та заключну частини.
«Шапка» – частина листа, де містяться відомості про адресата (назва закладу вищої освіти, прізвище та ініціали особи, якій адресується лист) та адресанта (прізвище, ім’я, по батькові, адреса для кореспонденції та електронна адреса, номер телефону) – яка розташовується в правому верхньому куті листа.
Шанобливе звертання є важливою складовою мотиваційного листа. Воно надає листу офіційного характеру та привертає увагу адресата. Звертання зазвичай виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Через один рядок після звертання розміщується вступ, який є першим абзацом листа. У цьому абзаці викладається його мета і причина написання (наприклад: «Звертаюся до Вас у зв’язку з…»). У цій частині варто коротко пояснити, чому вступник обрав саме цей університет і як, на його думку, навчання в університеті сприятиме його професійному розвитку і зростанню.
В основній частині описуються факти, які зможуть позитивно вплинути на вирішення питання про зарахування на навчання. Дивлячись на академічні та соціальні здобутки, навички й здібності вступника, приймальна комісія може схилитися до думки, що він буде успішним студентом.
Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та може складатися з двох-трьох абзаців. Як логічне продовження вступної частини листа, її можна розпочати з характеристики професійних цілей вступника, описати, що саме його цікавить в обраній ним освітній програмі та професії, ким він себе бачить після завершення навчання тощо. Така інформація свідчить про те, що він усвідомлює, яку освітню програму обирає, яку професію хоче здобути, і що навчання допоможе йому стати хорошим фахівцем в обраній сфері. Саме в цьому абзаці вступник доводить, що він є вмотивованою особою з добре визначеною метою.
У наступному абзаці вступнику потрібно описати:
- свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, володіння іноземними мовами та інше);
- здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності;
- хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньою програмою та ін.
- Важливою складовою мотиваційного листа може бути інформація про соціальні навички, необхідні для здобуття окремих професій та подальшої успішної роботи за фахом (наприклад, психологом, педагогом, юристом, менеджером тощо).
- Заключна частина має завершуватися маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої програми.
Вступ після коледжу
Етапи вступу
Для вступу у 2024 році для здобуття ступеня бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра.
Терміни та етапи проведення вступної кампанії:
- Реєстрація електронних кабінетів вступників – з 01 липня.
- Початок прийому заяв та документів – 29 липня.
- Закінчення прийому заяв та документів – о 18.00 23 серпня.
- Оприлюднення рейтингового списку вступників:
- за державним замовленням – не пізніше 02 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по відкритим та фіксованим конкурсним пропозиціям – 18.00 7 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по небюджетним конкурсним пропозиціям – не пізніше 02 вересня.
- Терміни виконання вимог до зарахування:
- за державним замовленням – до 18.00 години 07 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по відкритим та фіксованим конкурсним пропозиціям – 12 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по небюджетним конкурсним пропозиціям – до 18.00 години 07 вересня.
- Зарахування вступників:
- за державним замовленням – 09 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по відкритим та фіксованим конкурсним пропозиціям – 14 вересня;
- за кошти фізичних та/або юридичних осіб по небюджетним конкурсним пропозиціям – 09 вересня.
- Переведення на вакантні місця державного замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб – не пізніше 21 вересня.
Документи для вступу
- Копія документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
- Копія військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць).
- Копію документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, якщо інформація про нього не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
- Чотири кольорові фотокартки розміром 3 ? 4 см.
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (2 копії).
- Мотиваційний лист.
Необхідні іспити
Освітня програма: Освітньо-професійна програма бакалавлату “Системи керування літальними апаратами та комплексами”, cпеціальність 173 Авіоніка
Вступ на бюджет відбувається за результатами:
- національного мультипредметного тесту з української мови або зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2022 років з української мови та літератури/української мови (перший предмет);
- національного мультипредметного тесту з математики або зовнішнього незалежного оцінювання з математики 2019-2022 років (другий предмет).
Вступ на контракт відбувається за результатами:
- національного мультипредметного тесту з української мови (перший предмет), – математики або історії України (другий предмет), або зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2022 років з української мови та літератури/української мови (перший предмет) та з предмету на вибір вступника (другий предмет).
Мотиваційний лист
Що таке мотиваційний лист? Як його написати? Навіщо він потрібен?
Одним із критеріїв вступу 2024 буде мотиваційний лист.
Як повідомило МОН України, мотиваційний лист матиме різну вагу для вступників на бюджет і контракт. Так, для вступу на бюджет його буде застосовано лише для рейтингування вступників з однаковим конкурсним балом, а для вступу на контракт він може бути основою для рейтингування вступників.
Відповідно до Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти». Одна з його новацій – написання абітурієнтами мотиваційного листа.
Відтепер, вступникам доведеться не лише здавати ЗНО, що в 2024 році змінено на Національний мультипредметний тест, але і доводити навчальним закладам, що студенти достатньо вмотивовані, щоб навчатися в їхньому виші.
Мотиваційний лист при вступі до закладу вищої освіти
Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.
Що таке мотиваційний лист і навіщо він потрібен?
Мотиваційний лист – це документ, що складається і подається вступником до закладу вищої освіти, у якому пояснюються причини, через які вступник вважає себе найкращим кандидатом для вступу на відповідну навчальну програму. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища університету та різних освітніх програм.
Такий лист має подвійну цінність. З одного боку, він дещо збільшує конкурсний бал, і це може бути важливим аргументом при вступі. За однакових балів ЗНО заклади освіти зможуть надати перевагу найбільш вмотивованим абітурієнтам. З іншого боку, пишучи мотиваційний лист, вступник отримує додаткову можливість обміркувати та аргументувати своє рішення, утвердитись у своєму переконанні вступити на відповідну освітню програму або змінити свою думку.
Як написати хороший мотиваційний лист для вступу до університету?
Пропонуємо дотримуватись п’яти порад для того, щоб написати хороший мотиваційний лист:
- Пізнайте себе. Для написання хорошого мотиваційного листа потрібно добре обміркувати та зрозуміти для самого себе, чому ви зацікавлені в цьому конкретному закладі чи освітній програмі. Запишіть щонайменше п’ять унікальних рис, здібностей чи властивостей, завдяки яким ви виділяєтеся серед усіх інших. Оберіть лише ті, які ви збираєтеся використати у своєму листі, щоб довести приймальній комісії, що ви є цінним кандидатом.
- Дослідіть предмет. Оберіть університет і спеціальність, на які ви претендуєте. Дослідіть їх якомога глибше. Дізнайтеся деталі, такі як місія, бачення та девіз університету (факультету) або навіть результати навчання, яких ви повинні досягнути для отримання освітнього ступеня. Ви пройдете довгий шлях до того, коли почнете складати мотиваційний лист. Чим конкретнішими і більш орієнтованими на деталі ви будете у своєму листі, тим краще. Також подивіться приклади мотиваційних листів в Інтернеті.
- Зробіть перший проєкт. Це важлива частина процесу оформлення вашого листа. У деяких випадках потрібно приблизно 3–4 чернетки, щоб написати мотиваційний лист. У кожному проєкті слід почати із запису основних ідей і роботи над окремими розділами.
- Перечитайте лист і перевірте, що ви відповіли на всі важливі запитання. Хто ви та для чого звертаєтесь? Як ви дізналися про університет / факультет / спеціальність? Чому ви хочете навчатися в університеті / на факультеті /на спеціальності? Що робить вас найкращим кандидатом, якого можна прийняти? Підсумуйте, яка саме кваліфікація, життєвий досвід, досвід роботи та особисті якості підготували вас до навчання в університеті.
- Завершіть лист. Переконайтеся, що ваш лист поміщається на одну сторінку, написаний правильним шрифтом і ви перевірили правопис та граматику. Дайте його прочитати декільком людям для ознайомлення й коментарів. Це справді допомагає.
Мотиваційний лист – це ваш шанс представити себе як вмотивовану, яскраву та дуже здібну особистість, готову вступити до університету / на освітню програму / курс. Зробіть свій лист яскравим особистим описом вашого унікального «я», щоб показати, хто ви є і чому ви хочете, щоб вас прийняли.
Які вимоги ставляться до мотиваційних листів?
Мотиваційний лист є результатом особистої творчої праці абітурієнта, тож у зарубіжних вишах зазвичай не встановлюється якихось уніфікованих вимог щодо його структури та змісту. Однак заклади вищої освіти можуть публікувати на сайті зразки мотиваційних листів і правила їхнього оформлення (наприклад, щодо структури листа, його обсягу). Тому вступник заздалегідь повинен ознайомитись із сайтом обраного ним університету та підготувати лист відповідно до таких вимог і правил.
Разом з цим, мотиваційний лист повинен відповідати формальним вимогам, що ставляться до ділових листів:
- зміст повинен бути лаконічним. Короткий виклад думок і використання найменшого числа слів заощадить дорогоцінний час зайнятої людини. Тільки важливі деталі, факти, цифри;
- чітка структура спростить прочитання листа. Заздалегідь продуманий план дозволить конкретно вказати на значущі аспекти проблеми. Для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;
- неприпустимість емоцій. Лист не повинен мати емоційного відтінку, треба прагнути стриманості, розважливості, серйозності, практичності;
- простота у викладі, яка дасть адресату можливість швидко зрозуміти зміст прочитаного;
- неприпустима наявність орфографічних і стилістичних помилок.
Якою має бути структура мотиваційного листа?
Мотиваційний лист повинен бути написано грамотно з дотриманням чіткої структури викладення інформації:
- Розмір – 1-2 аркуші:
- Формат сторінки – А4;
- Кегль шрифту – 12;
- Інтервал між рядками – 1,5.
Структура мотиваційного листа повинна містити «шапку», звертання, вступ, основну та заключну частини.
«Шапка» – частина листа, де містяться відомості про адресата (назва закладу вищої освіти, прізвище та ініціали особи, якій адресується лист) та адресанта (прізвище, ім’я, по батькові, адреса для кореспонденції та електронна адреса, номер телефону) – яка розташовується в правому верхньому куті листа.
Шанобливе звертання є важливою складовою мотиваційного листа. Воно надає листу офіційного характеру та привертає увагу адресата. Звертання зазвичай виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Через один рядок після звертання розміщується вступ, який є першим абзацом листа. У цьому абзаці викладається його мета і причина написання (наприклад: «Звертаюся до Вас у зв’язку з…»). У цій частині варто коротко пояснити, чому вступник обрав саме цей університет і як, на його думку, навчання в університеті сприятиме його професійному розвитку і зростанню.
В основній частині описуються факти, які зможуть позитивно вплинути на вирішення питання про зарахування на навчання. Дивлячись на академічні та соціальні здобутки, навички й здібності вступника, приймальна комісія може схилитися до думки, що він буде успішним студентом.
Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та може складатися з двох-трьох абзаців. Як логічне продовження вступної частини листа, її можна розпочати з характеристики професійних цілей вступника, описати, що саме його цікавить в обраній ним освітній програмі та професії, ким він себе бачить після завершення навчання тощо. Така інформація свідчить про те, що він усвідомлює, яку освітню програму обирає, яку професію хоче здобути, і що навчання допоможе йому стати хорошим фахівцем в обраній сфері. Саме в цьому абзаці вступник доводить, що він є вмотивованою особою з добре визначеною метою.
У наступному абзаці вступнику потрібно описати:
- свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, володіння іноземними мовами та інше);
- здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності;
- хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньою програмою та ін.
- Важливою складовою мотиваційного листа може бути інформація про соціальні навички, необхідні для здобуття окремих професій та подальшої успішної роботи за фахом (наприклад, психологом, педагогом, юристом, менеджером тощо).
- Заключна частина має завершуватися маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої програми.
|