17 лютого 2021 р. відбувся науковий семінар кафедри СКЛА, де були заслухані і затверджені звіти аспірантів.
Фото 1. Зам. зав. кафедри з наукової роботи відкриває семінар
Фото 2. Доповідає аспірант першого року навчання Вадим Колесник
У зв’язку з ситуацією з коронавірусом наступне засідання кафедри СКЛА буде проводитися дистанційно у форматі відеоконференції ZOOM 10 березня 2021р., початок о 14-30.
17 лютого 2021 р. відбувся науковий семінар кафедри СКЛА, де були заслухані і затверджені звіти аспірантів.
Фото 1. Зам. зав. кафедри з наукової роботи відкриває семінар
Фото 2. Доповідає аспірант першого року навчання Вадим Колесник
03.02.2021. на кафедрі СКЛА був проведений методичний семінар в заочному дистанційному режимі, на якому були розглянуті наступні питання та прийняті наступні рішення та рекомендації:
Доповідачі, гаранти ОП:
Бурнашев В.В. – ОПП бакалавра;
Пономаренко С.О. – ОПП магістра;
Черняк М.Г – ОНП магістра;
Збруцький О.В. – ОНП PhD.
Ухвалили:
Прийняти до відома інформацію гарантів ОП: підготовлені та виставлені на сайті КПІ та кафедри ОП бакалавра та PhD, підготовлену ОПП магістрів надати в навчально-методичний відділ університету для розміщення на сайті. До 10.02 підготувати англомовні версії ОП та надати для розміщення на інформ. Ресурсах кафедри та університету.
Доповідачі: відповідальний за метод роботу Ю.В. Бобков, вчений секретар Пономаренко С.О., зав. каф. Збруцький О.В.
Ухвалили:
1) При підготовці нових навчальних та робочих навчальних планів бакалаврів, магістрів та докторів філософії на 2021-2022 н.р. (відповідно Наказу № НОН.18.2021 від 01.02.2021) максимально зберегти існуючу структурно-логічну схему підготовки, що відповідає стандартам ВО та запитам ринку праці. Підсилити викладання сучасних досягнень в галузі за рахунок перегляду вибіркових компонентів та приведення їх кількості та структури до вимог університету.
2) Рекомендувати зменшення загального педагогічного навантаження ННП каф. СКЛА за рахунок приведення співвідношення аудиторного часу та СРС до рекомендованого рівня (30-50 %) та кардинального зменшення кількості індивідуальних завдань за рахунок перенесення розгляду навч. матеріалу до практичних та лабораторних занять. Залишити індивідуальні завдання лише у обґрунтованих випадках, коли відмова від них погіршить якість підготовки.
Доповідачі: доцент Сердюк А.А.
Ухвалили:
Інформацію про наявність дистанційних курсів прийняти до відома. Рекомендувати доц. Сердюку надати необхідну консультативну допомогу викладачам щодо реєстрації студентів та запису їх на дистанційні курси.
Зам.зав.кафедри з навчально-методичної роботи Юрій БОБКОВ
03.02.2020 р. (середа) о 14.30 відбувся методичний семінар кафедри СКЛА в дистанційному режимі Zoom
Порядок денний
№ з/п |
Питання семінару |
Термін проведення |
Доповідачі |
1. |
Стан підготовки та подання освітніх програм (ОП) підготовки бакалаврів, магістрів, докторів філософії за спеціальністю 173 Авіоніка (відповідно п.7 Наказу № НОН.18.2021 від 01.02.2021). |
Лютий 2021 р. (03.02.21) |
Гаранти ОП: Бурнашев В.В. – бакалавр; Пономаренко С.О. – магістр ОПП Черняк М.Г –магістр ОНП; Збруцький О.В. – PhD; |
2. |
Про підготовку нових навчальних та робочих навчальних планів бакалаврів, магістрів та докторів філософії на 2021-2022 н.р. (відповідно Наказу № НОН.18.2021 від 01.02.2021) та шляхів зменшення педагогічного навантаження ННП каф. СКЛА. |
Бобков Ю.В. Збруцький О.В. Пономаренко С.О. |
|
3. |
Стан підготовки дистанційних курсів і елементів дистанційних курсів з навчальних дисциплін та кредитних модулів 2-го семестру 2020-2021 н.р. |
Сердюк А.А. відп., викладачі |
|
4. |
Обговорення форми сілабусів навчальних дисциплін. |
Бобков Ю.В. викладачі |
З вересня минулого року акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів ВО усіх рівнів проводить Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО). За новою парадигмою, за якою головна увага під час акредитації приділяється організації і реалізації освітнього процесу, а не його результатам (якості вищої освіти випускників).
Треба віддати належне НАЗЯВО, яке розробило і впровадило в життя низку документів, які достатньою мірою висвітлюють різні питання щодо акредитації та допомагають закладам вищої освіти (ЗВО) в підготовці матеріалів акредитаційних справ і створенні умов для роботи експертних комісій, створення атмосфери взаємної довіри, взаєморозуміння, ділового співробітництва.
До основних таких документів відносяться: